Strategie není sprosté slovo

Absence strategie v tom pravém slova smyslu je ten nejpalčivější problém malých a středních firem v našem rybníčku. Topí se v operativě,  řeší minulost, ždímou své lidi a výsledek žádný. Hašení požárů jako jediná dlouhodobá strategie firmy prostě neobstojí.

Přestaňte hasit každodenní požáry

Udělejte si čas a přijďte si poslechnout a prodiskutovat, jak se s implementací strategie poprali už jiní před vámi. Rozšiřte si obzory o možné cesty, které by vás třeba vůbec nenapadly.

Když se dá rozvíjet spousta firem, proč by se nedala rozvíjet ta vaše?

Poučte se z chyb ostatních a posuňte své podnikání o level výš

Co vás za 60 + 30 minut diskuse čeká?

  • Představíme 3 nejčastější přístupy ke strategii, které zcela jistě zastává i vaše firma.
  • Vyznačíme tlustou čáru mezi operativou a strategií.  
  • Detailně prozkoumáme strategický přístup, který vede k mimořádným výsledkům.
  • Ukážeme, kdy a jak vznikají geniální strategické nápady a kolik vás budou stát.
  • Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu.
  • A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Není na co čekat, hurá do akce!

Dali jsme si za cíl vtáhnout vás do překonávání překážek stůj co stůj, takže vám na závěr uštědříme lehké pošťouchnutí. Ano, máme pro vás motivační výzvu, ve které pojedeme s vámi!

Kdy?

Ve čtvrtek 21. dubna 2022. Od 8:30 do 10:00 nejpozději. 

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí emailem po přihlášení k webináři.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí 48 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemní krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. To právě ona vyzvala Jiřího Jemelku, aby sdílel své tipy, jak pokořit nejčastější firemní výzvy. Aby vám ukázala, že když to dokázali jiní, vy to dokážete taky. 🙂 

Co potřebujete? 

Vůbec nic, jen váš čas a funkční internetové připojení.

Držíme vám místo v první řadě

Záznam webináře

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.