Webinář: Majitelé pracujte NA firmě, ne V ní! Přizvěte ke stolu interim managera

Nadšený majitel buduje firmu, svým zápalem žene celé soukolí kupředu. Firma roste. Dva miliony, pět, dvacet pět… Najednou je z toho kolos a tehdy to začne poprvé drhnout. Majitel nestíhá, důležité záležitosti řeší, až když hoří, příležitosti mu proklouzávají mezi prsty, protože prostě nemá kdy a v cestě stojí situace, které sám nevyřeší. Přichází vyčerpání a stagnace. A to může být předzvěst konce.

 

Na manažerskou práci si člověka najmout můžete, na tu majitelskou jen stěží

Pokud chcete v podnikání uspět dlouhodobě, potřebujete cíl, směr a nadhled. Musíte cítit hlad po příležitostech a chuť hledat nové možnosti. Pořád. To je práce majitele a žádný manažer ji za vás neudělá. Kdyby to dokázal, dost možná by měl vlastní firmu.

Je náročné vystoupit z každodenního chodu firmy, ale pravdou je, že hodnota vaší práce je NA firmě, nikoliv pouze v ní. Naučte se DĚLAT rozdíl mezi prací majitele a manažera firmy. V opačném případě skončíte přepracování a firma stejně neporoste. Proč? Protože jí ten komfort a prostor nedopřejete.

 

Majitelé, dělejte to, pro co jste firmu zakládali

Cítíte, že opravdu nemáte čas a sílu na to, abyste firmu táhli dál? Dobrá zpráva: Nemusíte.

 

Plňte si přání, změňte svět nebo ukazujte trhu dokonalý produkt či službu!

 

Věnujte se naplno práci, která vás baví, uvolněte si ruce a řízení nechte zkušenému (interim) managerovi. 

 

Poučte se z chyb ostatních a soustřeďte se na to, co je opravdu důležité

O čem budeme 60 + 30 minut na webináři diskutovat?

  • Proč by firma měla stále růst, zlepšovat se a generovat vyšší zisk.
  • Jestli existují rozdíly v přístupu k rozvoji firem u žen majitelek a mužů majitelů. 
  • Jak se vymanit ze stavu stagnace, nízkého zisku a slabého drivu.
  • Jak poznat chvíli, kdy je třeba ostře rozlišovat roli majitele a manažera?
  • Co je to „krize růstu“ a jak se do ní dostanete?
  • Představíme nejčastější chyby při předání vedení firmy.
  • Pobavíme se o tom, co řešit při výběru manažera (CEO, výkonného ředitele).
  • Jaká je role interim managementu ve firmě? Jak to funguje?
  • Jak se takový interim hledá? Co tomu předchází?

Vše na konkrétních příkladech českých firem.

Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Kdy?

Webinář proběhl čtvrtek 23. 3. 2023. Jeho záznam najdete na našem Youtube kanále.

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí e-mailem po přihlášení k webináři.

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 70 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 350 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Chci se podívat na záznam webináře

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.