Název firmy není to nejdůležitější, nedá se ale říct, že by na něm vůbec nezáleželo. Jako specialisté na internetový marketing víme, že správně vybrané jméno zaujme, je dobře zapamatovatelné a ideálně také vybízí k zamyšlení a otázkám. Co myslíte, splňuje náš název tyto parametry? Minimálně ten poslední rozhodně.

 

Jak Jana k online marketingu (a specialistům na internetový marketing) přišla

„A proč zrovna Malá marketingová?“ ptá se mě čas od času někdo. Ne, není to narážka na mých 182 cm, i když by se to tak mohlo zdát. Značka vznikla v roce 2012 ze studentského hecu. Byla jsem v té době zrovna při mateřské v druhém ročníku marketingu na UTB ve Zlíně a opravdu jsem si přála malý a sehraný kolektiv specialistů na offline i online marketing, který odvádí práci pro malý počet klientů. Ambice jsem neměla závratné. Doma jsem měla dvě dcerky a skutečně jsem se jim hodlala věnovat.

„Zkusíme a uvidíme.“

 

Od malinké k Malé a ještě dál

Věděla jsem, že se chci firmám starat o celý marketing. Od A do Z. Vědět o firmě všechno, spolupracovat s vedením i s obchodem. Dělat jenom něco mě nikdy nelákalo. Stála jsem o komplexní pohled. Jako podnikatelský plán to nebylo nic moc, ale to jsem neřešila.

Až do roku 2018 jsme byly (opravdu byly) v týmu tři až čtyři, staraly jsme se o zhruba patnáct firem a všechno jsem řešila přes živnostenské oprávnění. Pak už začalo být podnikání na živnostenský list neúnosné, založila jsem stejnojmennou s. r. o. a tým se rozrostl na osm lidí, osm specialistů na internetový marketing.

Dnes si hýčkáme klientský výběr plus mínus třicítky firem, specializujeme se na B2B marketing a e–shopy. A stále se držím toho, že se staráme buď o veškerý marketing, nebo o nic. Jakmile vypracujeme strategii, pustíme se do plnění a výsledky musí být po čase vidět. Zatím se nám to daří. V roce 2023 se chceme posunout zase o pár milionů v obratu a dvě pracovní místa dál.

 

Jsme přesně tak velcí, jak nás potřebujete

Bude na nás sedět přízvisko „malá“, i když máme v plánu růst? Myslím, že ano.

Malá totiž neznamená nerostoucí. Být „Malá“ se mi líbí, protože jsme po ruce a klient ví, na koho se obrátit. Obsluhujeme vlastně relativně málo klientů, zato máme pod palcem celý marketing, takže můžeme ovlivnit, co je třeba. Na naše rozpočty pohodlně dosáhne střední i malá firma. Jsme pořád flexibilní, nenadálý úkol umíme splnit často hned, což nebývá zvykem. Navíc jsme taková malá rodina, se kterou je mi ctí pobývat každý den. A opravdu mě baví sledovat, jak kolegové rostou. Z juniorů jsou opravdoví specialisté na internetový marketing (a nejen na něj).

Možná v budoucnu změním názor, ale teď to vidím přesně takhle. Malá neznamená bez ambic. Malá znamená „srdcová“.

Chcete růst s námi?

Od toho jsme tady.

Jana Eckhardtová

28. 11. 2022

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

arin Novotná a Silvia Poláková: rozhovor LinkedIn a Sales Navigator Sales Navigator? Za málo peněz hodně muziky. V B2B nahradí cold calling, říká Silvia Poláková - Proč při správě klientských B2B účtů na LinkedInu používáme Sales Navigator, proč by nám byl k ničemu bez kvalitního a… přečíst článek
Poskládejte si ty nejefektivnější nástroje pro Accout Based Marketing Jak na Account Based Marketing v praxi - Co je Account Based Marketing, už víte. Jak ho ale uvést do praxe a jaké prostředky zvolit, aby byla vaše… přečíst článek
pomocí ABM lépe zacílíte na vhodné zákazníky Account Based Marketing: k čemu vám bude a jak na něj - Možná vám zkratka ABM nic neříká, určitě už jste na ni ale v marketingových vodách narazili. Takže o co jde… přečíst článek
marketingový plán zvládnete snadno i sami Jak na marketingový plán pro rok 2023 - Nový rok se blíží a je nejvyšší čas začít s přípravou marketingového plánu 2023. Nevíte, jak na to? My ano. přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.