‚‚Z 1500 návštěvníků webu jsme dostali kontakt na 300 firem, 25 z nich se na web opakovaně vrátilo, takže jsme jim zavolali. A vytěžili jsme z toho 10 osobních setkání. A to prakticky za nic!‘‘ radoval se nedávno jistý obchodní zástupce. 🥳 

Přesně tohle umí #Seeky, nástroj moderního obchodníka. Podmínkou toho, aby nástroj fungoval tak, jak má, je slušná návštěvnost webu. (Už jsem tu psala víckrát, že návštěvnost se ‚‚nestane‘‘ bez obsahu a bez SEO náležitostí. A protože je to pravda pravdoucí, opakuji to pro jistotu ještě jednou a určitě ne naposled.)

Pokud chcete, aby lidé na váš web chodili, musí vás mít Google rád. Pokud vás má rád – což zajistíte právě obsahem a SEO – můžete uvažovat o vymoženostech, jako je třeba právě Seeky. S tím získáte IČO svých návštěvníků. Když je pak elegantně kontaktujete, #lead může být na světě. 👍🍾 (Mimochodem, na získávání leadů spolupracujeme s Alsentou, konkrétně s Pavlínou Boháčovou. To je žena dle mého gusta. Ukáže, vysvětlí, otestuje a je na ni 100% spoleh.)

Seeky, včetně databází Light Data u nás i na Slovensku, používá valná část našich ‚‚průmyslových‘‘ klientů. Mám na něj jen pozitivní ohlasy. Navíc stojí 2000,- měsíčně, což mně osobně, s přínosem, který nabízí, připadá naprosto luxusní.

Co říkáte, obchodníci? Používáte Seeky, nebo spoléháte na jiný nástroj?


Jana Eckhardtová

21. 6. 2022

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie , ,

Jak dlouho mám čekat na výsledky marketingu? Malá marketingová Jak dlouho mám čekat na výsledky? - Jak dlouho čekat na výsledky marketingu? Co požadujte určitě, co je na hraně a co vám nikdo zaručit nemůže. přečíst článek
Marketingová agentura plná slibotechen Marketingová agentura plná slibotechen? - Opravdu je většina marketingových agentur plná neschopných hňupů, kteří naslibují hory doly a nakonec skutek utek? přečíst článek
Marketing pro obchodníky (B2B) | Malá marketingová Marketing pro obchodníky (B2B) - Duší jsem víc obchodník než marketér. Miluju to dobrodružství, napětí, vyjednávání i nadšení, když je vidět, že to klapne.  přečíst článek
Externí marketing Vlastní nebo externí marketing? Co a proč chtít víc? - Neodbytná otázka menších a středních firem, kterým nekryje záda celé marketingové oddělení, zní zhruba následovně: platit majlant za marketingovou agenturu… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.