‚‚Z 1500 návštěvníků webu jsme dostali kontakt na 300 firem, 25 z nich se na web opakovaně vrátilo, takže jsme jim zavolali. A vytěžili jsme z toho 10 osobních setkání. A to prakticky za nic!‘‘ radoval se nedávno jistý obchodní zástupce. 🥳 

Přesně tohle umí #Seeky, nástroj moderního obchodníka. Podmínkou toho, aby nástroj fungoval tak, jak má, je slušná návštěvnost webu. (Už jsem tu psala víckrát, že návštěvnost se ‚‚nestane‘‘ bez obsahu a bez SEO náležitostí. A protože je to pravda pravdoucí, opakuji to pro jistotu ještě jednou a určitě ne naposled.)

Pokud chcete, aby lidé na váš web chodili, musí vás mít Google rád. Pokud vás má rád – což zajistíte právě obsahem a SEO – můžete uvažovat o vymoženostech, jako je třeba právě Seeky. S tím získáte IČO svých návštěvníků. Když je pak elegantně kontaktujete, #lead může být na světě. 👍🍾 (Mimochodem, na získávání leadů spolupracujeme s Alsentou, konkrétně s Pavlínou Boháčovou. To je žena dle mého gusta. Ukáže, vysvětlí, otestuje a je na ni 100% spoleh.)

Seeky, včetně databází Light Data u nás i na Slovensku, používá valná část našich ‚‚průmyslových‘‘ klientů. Mám na něj jen pozitivní ohlasy. Navíc stojí 2000,- měsíčně, což mně osobně, s přínosem, který nabízí, připadá naprosto luxusní.

Co říkáte, obchodníci? Používáte Seeky, nebo spoléháte na jiný nástroj?


Jana Eckhardtová

21. 6. 2022

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie , ,

Věčný souboj marketérů a obchodníků. Vztah marketéra a obchodníka: Jak na spolupráci a jak to určitě nedělat - Marketéři a obchodníci spolu často bojují, ačkoliv jsou na jedné lodi. Nesvědčí to nikomu. Jak tyto vztahy narovnat a prospět… přečíst článek
Strategický marketing vs. obchod: Spojenci nebo rivalové?  - A k webináři ještě jednou. Tentokrát teorie mixnutá s léty zkušeností. Pojďme si posvítit na to, co kdo vlastně dělá,… přečíst článek
Otázky a odpovědi z B2B marketingového terénu - Aneb: Jak jsme si skvěle a věcně popovídali s účastníky našeho webináře: Marketing vs. obchod: Spojenci nebo rivalové? přečíst článek
Interim marketingový manažer – léčí bolavá místa firem - Je pro vaši firmu vhodný interim, externí / interní marketér nebo konzultant? Porovnejte s námi pro a proti jednotlivých pozic. přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.