‚‚Z 1500 návštěvníků webu jsme dostali kontakt na 300 firem, 25 z nich se na web opakovaně vrátilo, takže jsme jim zavolali. A vytěžili jsme z toho 10 osobních setkání. A to prakticky za nic!‘‘ radoval se nedávno jistý obchodní zástupce. 🥳 

Přesně tohle umí #Seeky, nástroj moderního obchodníka. Podmínkou toho, aby nástroj fungoval tak, jak má, je slušná návštěvnost webu. (Už jsem tu psala víckrát, že návštěvnost se ‚‚nestane‘‘ bez obsahu a bez SEO náležitostí. A protože je to pravda pravdoucí, opakuji to pro jistotu ještě jednou a určitě ne naposled.)

Pokud chcete, aby lidé na váš web chodili, musí vás mít Google rád. Pokud vás má rád – což zajistíte právě obsahem a SEO – můžete uvažovat o vymoženostech, jako je třeba právě Seeky. S tím získáte IČO svých návštěvníků. Když je pak elegantně kontaktujete, #lead může být na světě. 👍🍾 (Mimochodem, na získávání leadů spolupracujeme s Alsentou, konkrétně s Pavlínou Boháčovou. To je žena dle mého gusta. Ukáže, vysvětlí, otestuje a je na ni 100% spoleh.)

Seeky, včetně databází Light Data u nás i na Slovensku, používá valná část našich ‚‚průmyslových‘‘ klientů. Mám na něj jen pozitivní ohlasy. Navíc stojí 2000,- měsíčně, což mně osobně, s přínosem, který nabízí, připadá naprosto luxusní.

Co říkáte, obchodníci? Používáte Seeky, nebo spoléháte na jiný nástroj?


Jana Eckhardtová

21. 6. 2022

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie , ,

marketingová strategie Marketingová strategie vs. improvizace. Kdo vyhraje? - Opravdu potřebujete zpracovat marketingovu strategii? Nestačí prostě zkoušet a testovat, jak jednotlivé kanály fungují? Podle nás ne. A vysvětlíme vám,… přečíst článek
Jak pracovat s databází kontaktů krok za krokem - Máte databázi kontaktů, ale nevyužíváte ji? Odhalte její potenciál, proměňte ji ve strategický nástroj a uvidíte rozdíl. přečíst článek
Kvalitní databáze kontaktů je základ úspěchu B2B Marketing je týmová hra. Klíč k úspěchu leží ve spolupráci - Nahlédněte pod pokličku naší agentury a přečtěte si, jak se nám minulý rok v B2B Marketingu (ne)dařilo a proč. přečíst článek
dobrý obchodník je nad zlato Miluju PRAVÉ obchodníky. Jsou pro firmu nad zlato! - Naučte své obchodníky generovat nové zákazníky/leady pohodlněji. Objevte „nové“ akviziční kanály a potenciál, který skrývají. přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.