Analýza klíčových slov

Klíčová slova jsou výrazy, které uživatelé při vyhledávání na internetu používají nejčastěji. A analýza klíčových slov je proces, pomocí kterého my markeťáci zjišťujeme, které výrazy to jsou a na kterých výrazech tím pádem máme stavět. Ve smyslu na jakých klíčových slovech postavit třeba PPC kampaň nebo na jaké výrazy optimalizovat text webu. Aneb za jaký konec uchopit SEO.  

Zjistit klíčová slova ale samo o sobě nestačí. 

Analýza z podstaty není žádná povrchní záležitost, což platí i pro marketing. Když si klíčová slova pomocí některého SEO nástroje – konkrétně já používám jako většina českých marketérů Collabim – zjistíte, přichází teprve ta správná “piplačka”. 

Analýzu klíčových slov jsem před časem krok za krokem popsala v manuálu, který se vám může hodit, pokud se do analýzy chce pustit sami nebo jí lépe rozumět.