Webinář: Firemní chemie? O co jde?

S firemní kulturou je to jako se značkou zaměstnavatele. Má ji každá firma (která má zaměstnance, samozřejmě). Ale ne každá firma si ji plně uvědomuje a systematický s ní pracuje, utváří ji a rozvíjí.

Staňte se něčím víc než jen místem, kam si lidé chodí pro peníze

Nesledujte jen výkon. Starejte se o to, aby byli zaměstnanci v pohodě a to, aby pracovali v bezpečném a přátelském prostředí. Pátrejte po jejich potřebách a dejte jim to, co ke své práci potřebují. Oni vám to stonásobně vrátí.

„Kultura je to, co lidé dělají, když se nikdo nedívá.“

Herb Kelleher

Firma je jako orchestr, musí tam panovat řád, ale i harmonie

Firemní chemie má obrovskou váhu. Pokud máte v týmu 20 lidí a proklouzne vám tam jeden toxický člověk, už to je moc. Pokud tam budou sedět 2 nebo 3 jedovatí zaměstnanci, bezpečně to stačí na rozklad celé firmy.

 

Poučte se z chyb ostatních a zjistěte, proč je firemní kultura důležitá

O čem to bylo?

  • O firemní kultuře v malých a středních firmách.
  • Podíváme se na DNA firem se skvělou firemní kulturou a také varovné signály, podle kterých poznáte tu nevalnou.
  • O tom, jak ji nastavit a udržovat
  • a o konkurenčních výhodách, které se s ní pojí.
  • Poznáte nejčastější chyby a brzdy při vytváření firemní kultury.
  • A jaké výzvy firemní kultura představuje pro příštích 10 let.

Po celou dobu webináře jsme odpovídali na vaše dotazy na chatu. A zakončili jsme to diskuzí na ožehavá témata.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 62 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 300 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory. 

Pusťte si záznam webináře

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další školení

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.