Webinář: Kdo tu firmu převezme: nástupnictví v rodinné firmě

Diskuse na téma nástupnictví v rodinných firmách zesilují. Rodinné firmy vzniklé na začátku 90. let ještě většinou řídí jejich zakladatelé a ti právě teď řeší, jak připravit firmu na svůj odchod. Vzdát se vedení něčeho, co značnou část svého života budovali, může být velmi náročné a je tu prostor pro chyby.

 

Potomek nebo někdo z venku?

Spousta majitelů nad 60 let nemá nástupce, kterému by firmu svěřili. V dětech ideálního kandidáta nenašli a bojí se, že když vezmou někoho z venčí, nasměrují tím firmu do kolosálního průšvihu.

Pro řadu z nich je firma jako jejich dítě, které vypiplali z ničeho, a proto je pro ně nesmírně důležité, aby i po jejich odchodu prospívala a vzkvétala.

 

Včera bylo pozdě, přípravy vám zaberou i několik let

Vyhrňte si rukávy, protože jestli se někde nevyplatí přípravu podcenit, je to nástupnictví ve vedení firmy. Jak moc dopředu začít s přípravami? Takových deset let by mohlo stačit. Myslet si, že bude na vašem místě za rok (v lepším případě dva) stát plnohodnotná náhrada je totiž čirá bláhovost.

Ve firmě máte dost možná schopného nástupce už teď. Co mu chybí, jsou vaše znalosti a zkušenosti. Nenechte ten plamínek vyhasnout. Naopak – přiložte.

 

Poučte se z chyb ostatních a vyřešte nástupnictví v rodinné firmě včas

O čem budeme 60 + 30 minut na webináři diskutovat?

  • Jaké jsou možnosti generačního nástupnictví ve firmě?
  • S čím při mezigenerační výměně vedení počítat a jak probíhá?
  • Jaká nejčastější témata se v rámci mezigenerační výměny diskutují?
  • Kdy nástupnictví ve firmě řešit a co při tom nepodcenit?
  • Jak při výběru člověka, kterému firmu předáme, nesáhnout vedle? 
  • A existuje vůbec nějaký způsob, jak bezproblémově předat firmu v rámci rodiny?

Vše na konkrétních příkladech českých firem.

Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 70 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 350 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Webinář proběhl 21. 2. 2023, máme pro vás záznam (také na Youtube)

 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.