„Firmy mají obrat, ale mizerný zisk…“ říká manažer J. Kodytek

Jedním z nejpalčivějších problémů, se kterým se na nás firmy obrací, je, že sice generují vysoký obrat, ale zisk téměř žádný. A tak snižují ceny, rozšiřují nabídku, hledají nové zákazníky, aby zjistili, že jim zbytek marže nestačí ani na provozní náklady. Zdá se, že se ocitli v začarovaném kruhu. Jak z toho ven? O své zkušenosti se tentokrát během webináře/rozhovoru podělí zkušený manažer a výkonný ředitel JPF pro Moravu – Jan Kodytek.

Změna je často nevyhnutelná

S firmou, kde je všechno správně, se setkáváme jen vzácně. Daleko častěji se k nám dostávají společnosti, které sice fungují a vykazují výsledky, mají obrat, ale netvoří zisk – což je základní předpoklad podnikání. A to je neklamná známka, že je něco špatně.

Spousta majitelů chce ve firmě něco změnit. Někdy nefungují procesy, někdy lidé na vedoucích postech, někdy se ztrácí informace… Ale ne každý počítá s tím, že s sebou tyto změny přináší i bolest a spoustu práce.

Nejhorší je, když máte majitele, který má perfektní vize, cíle a strategie, ale management se s tím neztotožní. Je to, jako být velitel na lodi, na které posádka pádluje na opačnou stranu, než potřebujete,“ říká Jan Kodytek.

Najděte klíč k pochopení a rozvoji vaší firmy s Janem Kodytkem

Jan Kodytek je zkušený manažer s více než 20letou praxí a zkušenostmi s vedením firem i s tuzemským a mezinárodním obchodem. Během let si vytvořil vlastní speciální metodu 3S, která mu pomáhá pochopit interní stav jakékoliv firmy. Chcete o ní vědět víc? Tak se připojte k živému rozhovoru, kde bude mít jedinečnou příležitost načerpat cenné know-how a ujasnit si, co od firmy a sebe opravdu chcete. Protože jak řekl Tomáš Baťa:

„Chcete-li vybudovat velký podnik, vybudujte nejdříve sebe.“

Poučte se z chyb ostatních a poslechněte si konkrétní rady, které můžete okamžitě implementovat ve svém podnikání

O čem budeme 60 + 30 minut na webináři diskutovat? Mimo jiné i o tom:

  • V čem je to kouzlo, díky kterému dosahujeme cílů?
  • Co všechno čeká majitele firmy na cestě k dobře fungující a prosperující firmě s vysokým obratem.
  • Proč je stanovení vize na prvním místě.
  • Jak se dotýká práce interima lidí v managementu a provozu.
  • Na co se zaměřujeme ve výrobě, když firma nedosahuje zisku.
  • A také o tom, proč je často největší brzdou podnikání sám majitel firmy.

Webinář proběhl ve středu 21. 6. 2023

Jeho záznam najdete na našem Youtube kanále.

 

S kým?

Jan Kodytek

Jan Kodytek pracuje v JPF už 5. rokem na pozici výkonného ředitele pro Moravu. Vede tým interim manažerů, kteří řídí 30 firem a 5 interim seniorů. Na začátku kariéry pracoval pro významnou výrobní a silně exportní společnost jako obchodník, obchodní ředitel a následně výkonný ředitel. Dopracoval se až do nejužšího vedení společnosti. Pak korporát pověsil na hřebík. Uvědomil si, že i když mu vtloukali do hlavy, že vítěz nebere ohledy a má ostré lokty, tak pro mnohé kolegy nejen ve vedení jsou lidé jen pracovní nástroj a tento přístup k lidem a svému životnímu poslání mu nevyhovuje. „Chtěl jsem to napravit a řekl jsem si, že odteď budu lidem a firmám pomáhat. Tedy těm, které o to stojí.“

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 70 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 450 spokojených zákazníků/firem.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Naučte se implementovat konkrétní rady do svého podnikání a pochopit interní stav vaší firmy. Získejte cenné know-how a inspiraci od odborníka s více než 20 lety praxe. 

 Záznam webináře 

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.