Webinář: Leadership v době krizové

Za velkým úspěchem často stojí velký člověk. Leader, nikoli autoritativní vládce. Třeba Baťa – ten už tehdy dobře věděl, že k tomu, aby vybudoval úspěšnou firmu, bude muset nejprve vybudovat svoje lidi. A ti pak vybudují firmu. Baťa si byl vědom toho, že sám to nesvede.

Dnes, v době krize, platí, že má-li podnik přestát zlé časy, potřebujete ve vedení firmy člověka s určitou dávkou lidskosti a nadhledu. Od toho se odvíjí úplně všechno. I to, jestli budou lidé v podniku skleslí, naštvaní a nakonec dají výpověď, nebo se naopak budou o to víc snažit. Jak být ale dobrým lídrem v digitálním světě a jaké nároky naložila na leadery krize, která přišla s koronavirem?

„Nejsou lidi. Prostě nejsou. Nikdo nechce makat!“ 

Lidé nejsou výrobní faktor… už asi dvě století. Přesto mají někteří podnikatelé pocit, že jejich zaměstnanci musí pro firmu a její blaho dýchat. 

Ale oni nemusí. 

Oni by měli chtít.

Nikoli pro peníze, ale pro něco, čemu říkáme „lidský prvek leadershipu“. Skutečný leader svým lidem pomůže (za)zářit bez toho, aby si honil ego.

Jaký leader, takové mužstvo, taková firma

My lidé jsme od přírody motivovaní k dosahování výsledků. A právě motivace a určitá rovnováha mezi prací a lidskostí je to, co nás žene k výkonům. Zatímco průměrný manažer řeší jen čísla a zisk, dobrý leader je úplně někde jinde. Inspiruje, drží směr, má nadhled a tým je pro něj na prvním místě. 

A také umí najít rovnováhu mezi kontrolou a důvěrou. Leader není na světě a ve firmě od toho, aby své lidi kontroloval, ale aby je inspiroval. Samozřejmě musí všichni svoji práci odvést, ale jak to udělají, to už by mělo být na nich.

„Úkolem managementu je dělat věci správně, úkolem leadershipu je dělat správné věci.“
Peter Drucker

 

Poučte se z chyb ostatních a zjistěte, v čem tkví rozdíl mezi šéfem a skutečným leaderem

O čem budeme 60 + 30 minut na webináři diskutovat?

  • Leadership je dnes módní slovo. Ale co to opravdu je?
  • Jaký je rozdíl mezi leaderem a managerem? Kdo je kdo a na co?
  • Co je potřeba k tomu, abych se mohl stát úspěšným leaderem?
  • A co je hlavním poslání leadera?
  • Je lepší si lídra vychovat nebo najmout hotového?
  • Jaké nároky naložila na leadery krize, která přišla s koronavirem?
  • A jak být dobrým lídrem v digitálním/online/homeoffice světě?

Vše na konkrétních příkladech českých firem.

Po celou dobu webináře budeme odpovídat na vaše dotazy na chatu. A zakončíme to diskuzí na ožehavá témata.

Kdy?

V úterý 18. 4. 2023. Od 14.00 do 15.30 nejpozději.

Kde?

Na platformě Clickmeeting

S kým?

Jiří Jemelka

Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k  lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 70 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %. 
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 350 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

Markéta Tesařová
Markéta má personalistiku v krvi už léta. V JPF vyhledává na českém a slovenském trhu zkušené manažery, kteří za sebou mají prokazatelné výsledky, a mají překonávání firemních krizí v malíku. Po dobu webináře se vám bude věnovat na chatu.

Jana Eckhardtová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Tudy na webinář

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další webináře

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.