Pamatujete si, jak Jana hledala parťáka? Marketingového manažera, kterému by předala agendu péče o současné klienty, koordinaci marketingových aktivit a řízení svého týmu? Tak nabídka stále platí. Jen jsme požadavky na nového člena/členku trochu přehodnotili. Už nehledáme „hotového“ vedoucího týmu, ale někoho, kdo společně s námi do této pozice vyroste.

Za dva měsíce interních konzultací a rozhovorů se zájemci o místo manažera v naší Malé marketingové nám nakonec došla jedna věc: Nejlepší bude, když si svého nového manažera/manažerku vychováme pěkně sami. 

Jeden z předchozích uchazečů docela trefně poznamenal: „Starého psa novým kouskům nenaučíš.“ A nám nezbývá, než mu dát za pravdu.

kdo jsme my

Jsme malá marketingová agentura o devíti členech (převážně tedy členkách). Máme mezi sebou dobré vztahy, pohodu a klid, a právě v takovém prostředí se nám pracuje úplně nejlíp. A protože to u nás funguje velmi dobře, rozhodli jsme se určitou část řízení delegovat, abychom mohli roztáhnout křídla zase o něco více.

Stále platí, že zodpovědnost a organizační schopnosti jsou pro našeho nového parťáka či parťačku stěžejní. Už ale nepátráme po někom, kdo přijde zvenku už jako „hotový“ a bude mít ambice nám to tu celé převrátit vzhůru nohama.

Nad nastavením pracovních procesů jsme strávili spoustu času a energie a víme, jak chceme nebo nechceme fungovat. Proto hledáme někoho, kdo navnímá náš vibe, přijme za svou naši atmosféru a poté se s úsměvem, samostatností a sebevědomím postará o strategie našich klientů a o tým bude pečovat jako o vlastní.

Možná na pozici Marketing manažer junior hledáme právě tebe. A přibližně do roka ti můžeme nabídnout i židli Marketing manažer seniora. A pokud o to budeš stát, můžeš růst i dál a dál.

co tě čeká první rok:

  • „Kolečko“ po pozicích. S Karin a Bárou si vyzkoušíš, co obnáší copywriting a SEO. Ondra tě zasvětí do tajů PPC a analytiky. S Monikou a Zuzkou prosvištíš letem světem Facebookem a Instagramem. Silvia ti ukáže, jak to chodí na LinkedInu a Jana odhalí skrytá zákoutí marketingových strategií.
  • Na naše jednotlivé klienty se naučíš dívat s odstupem jako na celek, a budeš schopen/schopna volit ta správná řešení a strategie.
  • Ponoříš se do vedení porad a plánování měsíčních úkolů a cílů jednotlivých členů týmu. Postupem času začneš úkolovat a řídit práci svých kolegů.
  • Společně s Janou absolvuješ pravidelné měsíční reporty se stávajícími klienty, které si časem převezmeš i sám/sama.
  • Osvojíš si přípravu podkladů pro monitoring firem a získáš umění interpretace výsledků a stanovení dalších kroků.
  • A vše nakonec budeš umět zaznamenat i do faktur, které nám přinášejí výdělek za naši práci.

A co pak, když tohle všechno zvládneš? Nabídneme ti seniorskou pozici, na které budeš řídit klienty i tým zcela samostatně. Jestli ti to zabere pár měsíců, nebo třeba víc jak rok, bude záležet čistě na tvém tempu a zkušenostech. Od nás můžeš čekat zázemí pro svůj rozvoj a pomocnou ruku, kdykoliv to budeš potřebovat.

co tě zcela jistě nečeká:

  • Aktivní obchod – budeš pouze hýčkat naše klienty a rozvíjet s nimi spolupráci.
  • Personalistika, office a podobné.
  • Strategie firmy – ta ovšem pro tebe nebude žádné tabu. I na ní se budeš podílet.

čím si nás získáš:

  • Praxí. Minimálně 4 roky jsi pracoval/a na plný úvazek v marketingu. A to nejméně na dvou pozicích, jako je copywriting, SEO, PPC, sociální sítě, LinkedIn atd. Na této podmínce opravdu trváme.
  • Zodpovědností (za sebe, svůj tým i klienty). Máme rádi, když vše šlape a každý ví, kde je jeho místo.
  • Upřímností (k sobě, k nám i ke klientům). I když se po cestě něco zasekne, jsme pro otevřenou komunikaci a fér hru.
  • Empatií. Umíš se vcítit do pocitů kolegů i klientů (víme, že každý člověk má spoustu i jiných povinností, proto je vhodné člověka vidět celistvě a nehledíme jen na výsledky).
  • Asertivitou. Zvládneš si zjednat respekt v týmu i u klientů.
  • Zdravou sebedůvěrou.
  • Organizačními schopnostmi.

čím si MY získáme TEBE:

  • Zajímavou pozicí. Nudit se u nás nebudeš. Nabízíme ti pestrou, ucelenou a zodpovědnou pozici, kde uplatníš své marketingové zkušenosti, organizační talent a (zejména) schopnost pracovat s lidmi.
  • Možností růstu ve zvolených oblastech. A to do šířky i do výšky.
  • Šancí dosáhnout až na samý vrchol – pokud budeš v budoucnu stát o post jednatele, je tvůj.
  • Pohodou na pracovišti. Dobrý kolektiv, příjemné pracovní místo v centru Brna, láska k dětem i ke zvířátkům – to je to, co nás tu spojuje. Alfou a omegou je férovost a upřímnost a hledáme někoho, kdo bude naladěn na stejnou vlnu jako my.
  • Flexibilní pracovní dobou. Po zapracování můžeš trávit 3 dny v kanceláři 2 dny doma.
  • Velmi slušným ohodnocením.
  • Dobrým zacházením 🙂 a podporou, kdykoliv to budeš potřebovat.

Termín nástupu není stanoven. Chceme vybrat dobře a na velmi dlouhou spolupráci – až si budeme na obou stranách naprosto jistí, že jsme našli to pravé ořechové, domluvíme se na zahájení spolupráce. Nicméně do jara příštího roku bychom tě chtěli mít mezi námi.

není nad čím váhat? výborně!

Na jana@malamarketingova.cz nám zašli nám svůj CV (případně odkaz na Linkedin profil) a napiš osobní dopis, ve kterém uvedeš:

  • Co jsi dělal/a do teď a co ti to přineslo.
  • Proč a kam se chceš posunout.
  • Přidej pár řádků o tom jaký/á jsi.
  • Přihoď jednu či dvě reference, kde si tvá slova můžeme ověřit.

Těšíme se, až tě najdeme!

Jana, Silvia, Karin, Bára, Monika, Zuzka a Ondřej

Jana Eckhardtová

23. 11. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Markeťák/markeťačka sociální sítě | Malá marketingová Hledá se markeťák/markeťačka se zaměřením na Social Media - Malá marketingová agentura se sídlem v Brně s radostí přivítá novou kolegyni či kolegu na celý úvazek. Kdo jsme Jsme Malá marketingová.… přečíst článek
Doplňte váš komunikační mix o direct mail Direct mail není krok zpět. Zkuste ho přimíchat do komunikačního mixu - Osobním dopisům ještě neodzvonilo. Přidejte je do vašeho komunikačního mixu a zkuste zaujmout i ty, kteří upřednostňují starý dobrý papír. přečíst článek
Doplňte LinkedIn nestačí. Vytěžte i další komunikační kanály - LinkedIn už jste vytěžili a další zakázky nepřicházejí? V B2B obchodě fungují i další komunikační kanály. Dejte jim šanci. přečíst článek
arin Novotná a Silvia Poláková: rozhovor LinkedIn a Sales Navigator Sales Navigator? Za málo peněz hodně muziky. V B2B nahradí cold calling, říká Silvia Poláková - Proč při správě klientských B2B účtů na LinkedInu používáme Sales Navigator, proč by nám byl k ničemu bez kvalitního a… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.