Seznamte se během 90 minut s Amazonem, který pro prodejce a výrobce skrývá obří potenciál. Dost možná i pro vás.

Prodejci, distributoři a výrobci, otevřete se světu! Nikdy to nebylo snazší, rychlejší a levnější!

Koketujete s myšlenou vstoupit se svými produkty na zahraniční online trhy? Prodáváte, distribuujete, vyrábíte produkty určené konečnému spotřebiteli? Poté vám hodláme nasadit brouka do hlavy, protože nezajímat se o trh, který nabízí tolik možností, by bylo čiré bláznovství.

Seznamte se: Amazon, těší mě

Víte, že na Amazonu…

  • Nakupuje 300 milionů zákazníků rok?
  • Můžete prodávat v 15 zemích Evropy a další se připravují?
  • Průměrná utrata uživatele je 1 400 USD?
  • Prodáte své výrobky cca o 30 % dráž než v ČR?
  • Cestu vám už “prošláplo” 12 milionů výrobků?

Mohli byste tam prodávat i ty vaše? Zjistěte to na webináři.

Co vás na webináři čeká

Přijďte za námi přijmout výzvy a zbořit mýty o největším světovém marketplacu. Stočíme řeč na….

  • Amazon versus jiné marketplace z pohledu srovnání, problémů, výzev, mýtů.
  • Princip podnikání marketplace.
  • Kdo může vstoupit na trh – ať už jste velká firma nebo živnostník.

A nevynecháme ani detaily…

  • Jakým produktům je trh otevřený? A jaké se spíš uplatní jinde?
  • Jaké podmínky musíte splnit?
  • Důvody zamítnutí obchodu na Amazon (výše tržeb, ekonomické výsledky, duplicitní produkty…).
  • Náklady, poplatky, provize – srovnání s jinými tržišti.
  • Tržby a ceny produktů.
  • Daně.
  • Proces zahájení obchodování na Amazon.
  • Smluvní dohody a lhůty, výpověď…

Je Amazon správnou cestou k expanzi na zahraniční trhy právě pro vás? Přesně na tuto otázku dostanete odpověď!

Kdy? 

Ve čtvrtek 17. června 2021.

Od 13:00 do 14:30 nejpozději.

Kde?

Na platformě Clickmeeting. Link vám dorazí po přihlášení mailem.

Těší se na vás…

Jana Eckhardtová

Zakladatelka marketingové agentury, externí marketingová manažerka s více než 12 lety praxe a zkušenostmi z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.

Petr Beneš

Startupový nadšenec, ecommerce podnikatel. 13 let ve společnosti NetWings – IT development. Exitoval technologickou společnosti PhoneX (aplikace na šifrované telefonování). V Amazonu vidí příležitost pro rozšíření českých firem do světa. Rád podporuje nové projekty.

Lubomír Petráš

Dynamický a proaktivní konzultant služeb spojených s martketplaces s několikaletou praxí v obchodování nejen na Amazonu. Má zkušenosti s prodejem zboží z Ruska, 4 roky působil na pozici project managera pro ecommerce pro několik společností.

Za kolik?

Zdarma. Naším cílem je, abyste poznali a zhodnotili vaše možnosti vstupu na Amazon. Teprve pokud dojdete k tomu, že tato forma expanze je pro vás to pravé ořechové, můžeme si promluvit o možnostech spolupráce.

Co potřebujete? 

Vůbec nic kromě vašeho času a funkčního internetového připojení 🙂

Zní to zajímavě?

V tom případě nám bude ctí vám Amazon představit.

Chci na webinář

Jana Eckhardtová

20. 5. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

marketingový plán zvládnete snadno i sami Jak na marketingový plán pro rok 2023 - Nový rok se blíží a je nejvyšší čas začít s přípravou marketingového plánu 2023. Nevíte, jak na to? My ano. přečíst článek
nemá váš marketingový konzultant výsledky? Pokusy a omyly marketingu - Sypete peníze do online propagace a výsledek nula? Než oslovíte další agenturu nebo marketingového konzultanta, je potřeba pár věcí promyslet. přečíst článek
specialisté na internetový marketing v Malé marketingové Proč Malá marketingová? - Na poli online marketingu jsme docela velká ryba. Proč se tedy jmenujeme zrovna Malá marketingová? Seznamte se s naším malým/velkým… přečíst článek
marketingové aktivity lépe zvládá externí agentura - proč? Proč se vyplatí svěřit marketingové aktivity externí agentuře? - Máte in-house marketéra, ale nemáte výsledky? Je nejvyšší čas svěřit marketingové aktivity externí agentuře. Utratíte stejně, ale získáte víc. přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.