Power Editor, (po)mocná ruka reklamy

Naučili jste se, jak vytvořit vymazlený příspěvek. Vložit post a dáte propagovat. Bez většího zásahu, bez konkrétního cílení, se základním nastavením. Máte pocit, že to nestačí a poohlížíte se po něčem lepším? Power editor je pro ty, kteří pracují s větším množstvím reklam a chtějí využívat pokročilejší metody a cílení.

V Power Editoru můžete jednoduše:

  • reklamy duplikovat či hromadně upravovat,
  • vytvářet skryté příspěvky (o těch si povíme dále v článku),
  • volit kdy a kde se reklama zobrazí, zvolit zobrazení třeba jen na mobilu (často nejvyužívanější medium),
  • a mnohé další.

Power Editor je pro uživatele zdarma. Pro zachycení nejčerstvějších novinek a upgradů je lepší instalace v angličtině. Jedinou nevýhodou pro někoho může být, že Power Editor funguje pouze v prohlížeči Google Chrome.

Zasáhněte publikum skrytým příspěvkem

Neveřejný (skrytý) příspěvek pro reklamu se využívá ve chvíli, kdy chcete zacílit na zákazníka, ale není pro vás žádoucí, aby byl příspěvek zobrazen na hlavní stránce FB firmy. Důvodů může být mnoho. Od nežádoucího spamování těch, kteří vaše stránky sledují, přes cílení reklam na konkrétní skupiny uživatelů, až po testování „funkčnosti“ reklam pro výběr té nejúčinnější.

Oproti klasickému příspěvku, který tvoříte přes správce reklam, můžete u neveřejného příspěvku přidat tzv. Výzvu k akci. Tlačítko, kterým řekněte zákazníkovi, co má dělat: „Kontaktujte nás“, „Další informace“, „Objednat“ a další.

Vytvoření neveřejného příspěvku krok za krokem

Jděte do správce reklam.

Ve správci reklam vyberte „Všechny nástroje“.

Pro vytvoření neveřejného příspěvku zvolte „Příspěvek stránky“.

Vytvořte nový příspěvek.

Vyplňte dle nápovědy. Nezapomeňte zvolit akční tlačítko a nahrát obrázek ve správném formátu 1,91:1. Více o formátech obrázků na FB najdete zde.

Šup s tím na „Face“ aneb vytvoření reklamy v Power Editoru

Otevřete správce reklam, vyberte Power Editor a vytvořte kampaň.

Zvolte typ příspěvku podle svých potřeb.

Nastavte rozpočet a plán, okruhy uživatelů, umístění, doručování,… program vás vede.

Poslední záložkou je samotná reklama. Vyberte existující příspěvek, který má být podpořen reklamou (nezveřejněný nebo zveřejněný na stránce).

Hotový příspěvek uložte ke konceptům a následně schvalte.

Schválení = vlevo nahoře najdete ikonu „Zkontrolovat změny“.

Vyberte ze seznamu reklamu, kterou chcete zveřejnit, dejte „Pokračovat“.

Před samotným zveřejněním projde příspěvek „schvalovacím řízením Facebooku“. FB proklepne, zda splňuje Zásady pro reklamu, např. text neobsahuje vulgarismy, na obrázku nejsou nahotinky, zbraně atp. Podívejte se na Zásady Facebooku pro reklamu předem. Ušetříte si práci na svých kampaních.

A už to jede do éteru

Příspěvek po schválení FB najdete ve správci reklam. Zde také můžete měřit jeho úspěšnost.

Jana Eckhardtová

11. 10. 2016

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Má ještě smysl chodit s placenou reklamou na Facebook? Má! - Je pravda pravdoucí, že Facebook se ubírá vpřed mílovými kroky. Proto jsem se vrhla po hlavě do školení od Honzy… přečíst článek
Návod na vtipný příspěvek a příklady, kdy se (nám) to povedlo - Rádi se bavíte? Drtivá většina lidí taky. Proto se nejspíš “zarazí” u příspěvku, který je rozesměje. Je radno být vtipný… přečíst článek
V módu Facebookového kódu | malá MARKETINGOVÁ V módu Facebookového kódu - Chcete vědět o návštěvnících svých stránek maximum. Dejte jim sledovací zařízení - Facebook pixel. Implementujte si kód do stránky a… přečíst článek
Facebookové „kódování“ aneb FB pixel a události | malá MARKETINGOVÁ Facebookové „kódování“ aneb FB pixel a události - Pokud jste doposud nepoužívali Facebook pixel, tak si jej rychle opatřete. Zjistíte tak mnoho nového o návštěvnících webu, ale i… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.