Články

Marketingový plán - Malá marketingová

Co to je marketingový plán?

Marketingový plán koordinuje veškeré marketingové činnosti ve společnosti. S přihlédnutím na stávající situaci v okolí firmy a stavu vnitřního prostředí firmy, definujete nejlepší možný koktejl nástrojů marketingové komunikace se zákazníky.

přečíst článek >
Než začnete s marketingem - Malá marketingová

Jste připraveni realizovat marketing?

Už máte alespoň nějakou představu o tom, co se pod marketingem skrývá a dokonce jste zjistili, že mnoho aktivit marketingové komunikace již provádíte. Výsledky se nevyhodnocují stejně jako efektivita vynaložených peněžních prostředků. Pachtíte se zbytečně, ale požadované výsledky se nedostavují. Pojďme začít od začátku.

přečíst článek >
Co je to marketing - Malá marketingová

Co je to marketing? Reklama či web?

Marketing = reklama. Myslím, že s tímto tvrzení laické veřejnosti bojoval alespoň jednou snad každý marketér. Reklama je bezesporu součástí marketingu, velmi nákladnou součástí, nicméně rozhodně neplatí tvrzení uvedené v úvodu. Marketing ≠ reklama.

přečíst článek >

K úspěšnému startu vám pomůže

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.