Co vše obsahuje celkové shrnutí

Obsahuje tyto základní informace o firmě či projektu:

  • Charakteristika firmy, projektu
  • Předmět činnosti
  • Hlavní cíle  a strategie na definované období
  • Účel sestavení marketingového plánu

Jaké otázky si mohu klást?

Můžete si odpovědět na následující otázky:

Charakteristika firmy, projektu

  • Jaký je stručný popis Vaší firmy, projektu?
  • Jaká je forma podnikání?

Předmět činnosti

  • Jaký je hlavní předmět Vašeho podnikání?
  • Jaké jsou dílčí činnosti podnikání?
  • Jaká je historie firmy?
  • Definujte organizační strukturu

Hlavní cíle a strategie na definované období

  • Máte stanoveny podnikové cíle na určitá období? Jaké?
  • Jaká je cesta (strategie), jak jich dosáhnout?
  • Máte nějakou vizi?
  • Naplňujte nějaké poslání

Účel sestavení marketingového plánu

 

Jana Eckhardtová

22. 11. 2013

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Marketingový plán - Malá marketingová Minimalistický marketingový plán- Původní marketingový plán v jeho minimalistické verzi. Protože chápu, že ne všichni z vás mají chuť a čas na podrobné… přečíst článek
Akční marketingový plán - Malá marketingová Akční marketingový plán- Musím vám zatleskat, protože jste zpracovali téměř vše, co má správný marketingový plán vaší firmy obsahovat. Všechny ty otravné výzkumy… přečíst článek
Komunikační mix, Malá mrketingová Nástroje marketingové komunikace- Marketingová komunikace = promotion (též komunikační mix), čili 4. „Pé“ marketingového mixu. Pojďte se podívat, co je cílem marketingové komunikace… přečíst článek
Marketingový mix distribuce - Malá marketingová Marketingový mix, třetí „Pé“- Nyní se tedy rovnou zaměřte na distribuci, tzn. jakými způsoby dostat váš produkt k zákazníkovi v požadovaný čas a místo… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.