Pro spoustu firem doposud nezodpovězená otázka, která je ale zcela zásadní. Snad každá totiž potřebujte (dříve či později) nakopnout a zkoordinovat své marketingové aktivity a předávat tyto činnosti na sekretářky, to už se dnes nenosí. Naštěstí.
Schůdnější variantou je najít člověka, který problematice rozumí, má zkušenosti z praxe a dokáže firmu svými promyšlenými kroky posunout. A variant, jak toho docílit je hned několik.

Jenže … je lepší interim, externí / interní marketér nebo konzultant?
No … jak kdy a jak kde.

přenechte starosti s marketingem těm, kteří mu opravdu rozumí

Jako MARKETINGOVÁ AGENTURA navrhujeme a realizujeme marketingové aktivity. Máme za sebou tým specialistů a zkušenosti se stovkou projektů napříč různými obory. Setkali jsme se už opravdu s kde čím a měli jsme tak možnost nahlédnout pod pokličku spousty firem. Dostaneme se ke spoustě důležitých informací, ale nejsme součástí firmy. Strategická rozhodnutí firmy a obchodu jdou mimo nás a můžeme je ovlivnit jen minimálně. 

Pokud jde o INTERNÍ MARKETINGOVÉ MANAŽERY, ve většině případů nemají zcela upřímně takový rozsah znalostí, který je potřebný pro zvládnutí celého komunikačního mixu, řízení výsledků a nemůže mít za sebou tolik zkušeností jako agentura. Jeho velkou výhodou je však to, že je členem vedení a “vidí” do celé firmy v celé její šíři. 

KONZULTANTI zase umí poradit, vědí co a jak, ale pořád je to jen teorie, která může při setkání s firemní realitou dřít. Jako například při řešení základních otázek typu – kdo to teda bude vlastně dělat? A navíc také nejsou součástí firmy.

Jak tedy vyzrát nad tím, pro kterou variantu se ve vaší firmě rozhodnout?
Jak z toho ven?

interim zvládne řízení online i offline marketingových aktivit levou zadní

Dali jsme hlavy dohromady, spojili naše zkušenosti a vykopáváme do světa INTERIM MARKETINGOVÉHO MANAŽERA, který léči neduhy předchozích variant, ale určitě není pro každou firmu. 

Interim marketingový manažer přináší pro firmu spoustu výhod zejména v situacích, kdy potřebuje dočasné vedení marketingových aktivit. Za jasně specifikovaných podmínek dokáže prostřednictvím svých manažerských dovedností a zkušeností dosahovat předem stanovené cíle.

Takový, který:

  • kope za váš tým v místě firmy (1 – 3 dny v týdnu),
  • formuluje,
  • řídí,
  • mentoruje a optimalizuje,
  • odpovídá za výsledky.

Odpovědnost za celý marketing je jenom na jeho bedrech.

Má za sebou desítky projektů se zkušeným marketingovým týmem v zádech.
Za podmínek, které si mohou dovolit i malé a střední firmy. 😉

5 hlavních výhod interim manažera

  1. Flexibilita a rychlost
    Interim manažeři jsou obvykle k dispozici během krátké doby. To znamená, že mohou rychle reagovat na naléhavé situace, jako je dočasné vedení marketingových kampaní nebo řešení krizových situací. Jsme schopno s vámi zahájit spolupráci v průběhu 1-2 měsíců od zahájení první komunikace.
  2. Odborná znalost a zkušenosti
    Interim manažeři jsou často zkušení odborníci v oblasti marketingu. Jejich bohaté zkušenosti a dovednosti umožňují rychlé porozumění specifické problematice vašeho odvětví a okamžitou implementaci účinných strategií.
  3. Objektivní pohled
    Ve srovnání s interními zaměstnanci přinášejí externí manažeři na situaci objektivní pohled z venku. Mohou identifikovat problémy a přinést nové perspektivy, což může vést k inovativním řešením.
  4. Školení a rozvoj interních týmů
    Interim manažeři často nejen plní svou přímou roli, ale také přenášejí své znalosti a dovednosti na interní týmy. Vzdělávají tak průběžně váš tým a mohou zlepšit dovednosti a kompetence vašich zaměstnanců.
  5. Nulová dlouhodobá závaznost
    Interimní manažeři jsou obvykle najímáni na dobu určitou. To eliminuje potřebu dlouhodobých závazků, což může být výhodné, pokud nepotřebujete trvalého vedoucího marketingu nebo chcete testovat nové strategie před dlouhodobým závazkem.

Řešíte aktuálně ve firmě tohle téma a stále si s ním nevíte rady?

Ozvěte se mi, věřím, že něco určitě vymyslíme.

Jana Eckhardtová

1. 2. 2024

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie ,

Chcete dokonale zaujmout a podpořit prodej? Zkuste video marketing - V online světě tvrdě bojujeme o pozornost. Ještě jste nezačali využívat video obsah ve své marketingové strategii? Je na čase… přečíst článek
Píšeš dobře, píšeš rád/a? Přidej se k nám! - Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.  přečíst článek
marketingový plán firmy Marketingový plán firmy krok #1 – tvorba potenciálu - Ztraceni v marketingovém bludišti? Najděte s námi cestu ven! Krok #1 pro tvorbu marketingového plánu firmy – naučit se vypočítat… přečíst článek
marketingový plán ležící na dřevěném stole Marketingový plán nebo rozpočet na komunikaci. Ideální čas se do nich pustit je právě teď - Je totiž dobré mít základní směr, kterým nadcházející rok vyrazíte. Buďte ale flexibilní a nebojte se změn nebo experimentů. Inspirovat… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.