Je marketing věda? Marketingoví specialisté o tom ví své. Držet krok například s raketovým vývojem online prostředí není procházka růžovou zahradou. Pravidelná školení jsou proto pro tuto profesi nezbytná, stejně jako přesah do jiných podoborů.

Marketingový specialista dokáže udělat s rozvojem vaší firmy divy. Je to takový tichý společník, co pomáhá vaší firmě růst. Jednoduše táhne za stejný provaz jako vy.

Marketingový specialista vás jistí

Pokud vaše podnikání funguje, jste na dobré cestě. Určitě máte nastavenou jakous takous komunikaci se zákazníky. My vám věříme. Ale nedřepíte ještě stále někde v údolí? Před vámi je vrchol hory a vy se na něj ne a ne vyškrábat? Tak hurá do toho! Marketingoví specialista vás bude jistit. Klidně odspoda.

Marketing je obor široký, rozlehlý, mířící až do dalekých končin… Stojíte na startovní čáře a nevíte, jak začít? Nevěšte hlavu. I v marketingu platí staré dobré pravidlo: „ten umí to a ten zase tohle“.  Marketingoví odborníci většinou pracují ruku v ruce v marketingových agenturách, kde se navzájem doplňují.

Ovšem není marketingový specialista jako marketingový specialista. Záleží na tom, zda člověk působí v OFFLINE nebo ONLINE prostředí.

Že je to pro vás španělská vesnice? Pojďme si na to posvítit:

  • Offline prostředí – to jsou například billboardy, televize, rádio, výstavy, veletrhy, plakáty, letáky.
  • Online prostředí – se zaměřuje na svět internetu: sociální sítě, emailing, weby, PPC a podobně.

My jsme příznivci online marketingu, protože v něm vidíme budoucnost. Díky online nástrojům šetříte náklady a máte svou cílovou skupinu přímo na mušce. Pokud jste dnes vidět na internetu, máte v podstatě vyhráno. Stačí jen zatahat za ty správné nitky…

A jaké nitky máme na mysli?

Co vám může marketingový specialista přinést?

…noviny, kafe, čaj… Teď vážně. Dobře nastavená marketingová strategie firmy může být oním pomyslným pevným lanem, díky kterému vyšplháte až na vrchol. Netvrdíme, že marketingovými službami porostou počty vašich zákazníků jako houby po dešti. Chce to ČAS. Pokud budete trpěliví, jistojistě sklidíte ovoce.

Cílem marketingových specialistů je:

  • určit cílovou skupinu  – víte tak, KDO je vaším potencionálním zákazníkem,
  • působit na emoce lidí – pozvednout výhody vašeho produktu či služby,
  • získávat konverze,
  • reportovat – máte tak jasný přehled, do čeho jste peníze dali a co vám to přineslo.

Nevyhazujte peníze z okna. Nastavte si marketingový plán a uvidíte, jak vám podnikání pošlape. Ať už se rozhodnete nastavit si marketingovou strategii firmy vlastními silami (chystáme webinář) nebo si plácnete s odborníkem, uvidíte, že nebudete litovat.

My máme marketing v malíku a rádi vás budeme při dobývání vrcholu jistit.  

Hana Nevrlá

 

Share on facebook
Share on linkedin
Jana Eckhardtová

20. 8. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Jana hledá parťáka?! - Pozor, pozor! Důležité hlášení: Do naší Malé marketingové agentury se hledá pravá ruka, parťák, co nezklame, kolega, co podrží, prostě… přečíst článek
Má ještě smysl chodit s placenou reklamou na Facebook? Má! - Je pravda pravdoucí, že Facebook se ubírá vpřed mílovými kroky. Proto jsem se vrhla po hlavě do školení od Honzy… přečíst článek
Hledáme (budoucího) copywritera - Jste učenliví, baví vás psát, máte bohatou slovní zásobu a pravidla pro psaní mně/mě nebo i/y vychrlíte bez problémů i… přečíst článek
webinář prodávejte na Amazonku Webinář: Prodávejte na Amazonu - Zajímá vás, jak obchodovat na Amazonu, nejrychleji rostoucím online tržišti na světě? Přesně na tom tržišti, kde průměrná útrata uživatele… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – vaše strategie na 12 měsíců. Přesné zacílení, široký dosah, zásah do srdcí vašich zákazníků. Výběr správných komunikačních kanálů a obsahu. Správa a podrobný harmonogram aktivit. Návrh rozpočtu a monitoringu.

manažer

marketingový

manažer

Externí marketér pro realizaci vašich marketingových aktivit na tolik hodin v měsíci, kolik potřebujete. Zkušený tvůrce obsahu se znalostí komplexních marketingových nástrojů, monitoringu, analytiky. S praxí z malých a středních firem.

strategie

marketingové

minutky

5hodinová marketingová konzultace. Analýza vaší aktuální marketingové komunikace. Následný návrh a vedení při sestavení marketingové strategie a výběru vhodných nástrojů, forem obsahu. Plus instruktáž, praktické ovládnutí nástrojů.

školení

marketingová

školení

Tvorba marketingového plánu/strategie. Ovládnutí komunikačních kanálů a aplikací. Pro malé a středně velké firmy, pro podnikatele i majitele. Pro začínající marketéry a další odpovědné pracovníky v oblasti komunikace se zákazníky.