Je marketing věda? Marketingoví specialisté o tom ví své. Držet krok například s raketovým vývojem online prostředí není procházka růžovou zahradou. Pravidelná školení jsou proto pro tuto profesi nezbytná, stejně jako přesah do jiných podoborů.

Marketingový specialista dokáže udělat s rozvojem vaší firmy divy. Je to takový tichý společník, co pomáhá vaší firmě růst. Jednoduše táhne za stejný provaz jako vy.

Marketingový specialista vás jistí

Pokud vaše podnikání funguje, jste na dobré cestě. Určitě máte nastavenou jakous takous komunikaci se zákazníky. My vám věříme. Ale nedřepíte ještě stále někde v údolí? Před vámi je vrchol hory a vy se na něj ne a ne vyškrábat? Tak hurá do toho! Marketingoví specialista vás bude jistit. Klidně odspoda.

Marketing je obor široký, rozlehlý, mířící až do dalekých končin… Stojíte na startovní čáře a nevíte, jak začít? Nevěšte hlavu. I v marketingu platí staré dobré pravidlo: „ten umí to a ten zase tohle“.  Marketingoví odborníci většinou pracují ruku v ruce v marketingových agenturách, kde se navzájem doplňují.

Ovšem není marketingový specialista jako marketingový specialista. Záleží na tom, zda člověk působí v OFFLINE nebo ONLINE prostředí.

Že je to pro vás španělská vesnice? Pojďme si na to posvítit:

  • Offline prostředí – to jsou například billboardy, televize, rádio, výstavy, veletrhy, plakáty, letáky.
  • Online prostředí – se zaměřuje na svět internetu: sociální sítě, emailing, weby, PPC a podobně.

My jsme příznivci online marketingu, protože v něm vidíme budoucnost. Díky online nástrojům šetříte náklady a máte svou cílovou skupinu přímo na mušce. Pokud jste dnes vidět na internetu, máte v podstatě vyhráno. Stačí jen zatahat za ty správné nitky…

A jaké nitky máme na mysli?

Co vám může marketingový specialista přinést?

…noviny, kafe, čaj… Teď vážně. Dobře nastavená marketingová strategie firmy může být oním pomyslným pevným lanem, díky kterému vyšplháte až na vrchol. Netvrdíme, že marketingovými službami porostou počty vašich zákazníků jako houby po dešti. Chce to ČAS. Pokud budete trpěliví, jistojistě sklidíte ovoce.

Cílem marketingových specialistů je:

  • určit cílovou skupinu  – víte tak, KDO je vaším potencionálním zákazníkem,
  • působit na emoce lidí – pozvednout výhody vašeho produktu či služby,
  • získávat konverze,
  • reportovat – máte tak jasný přehled, do čeho jste peníze dali a co vám to přineslo.

Nevyhazujte peníze z okna. Nastavte si marketingový plán a uvidíte, jak vám podnikání pošlape. Ať už se rozhodnete nastavit si marketingovou strategii firmy vlastními silami (chystáme webinář) nebo si plácnete s odborníkem, uvidíte, že nebudete litovat.

My máme marketing v malíku a rádi vás budeme při dobývání vrcholu jistit.  

Hana Nevrlá

 

Jana Eckhardtová

20. 8. 2021

Logo Malá marketingová

Šablona marketingového plánu

Kompletní návod na tvorbu marketingové strategie pro váš byznys. Na celý rok, měsíc po měsíci. 7kroková šablona včetně pracovního manuálu a online návodů! Zvládněte na jedničku analýzu i praxi. Ne bez práce, zato za bezkonkurenční cenu.

další články z kategorie

Píšeš dobře, píšeš rád/a? Přidej se k nám! - Potřebujeme copywritera. Někoho, kdo se nebojí pustit se po hlavě do psaní textů o všem (ne)možném.  přečíst článek
HR marketing Nevíte, jak přilákat pravé zájemce o práci? Hoďte HR marketing na nás - Hledáte a nenacházíte? Nebo nacházíte, ale stále to není ono? Možná nevyužíváte moderní nástroje a příležitosti, které trh nabízí. My… přečíst článek
marketingový plán firmy Marketingový plán firmy krok #1 – tvorba potenciálu - Ztraceni v marketingovém bludišti? Najděte s námi cestu ven! Krok #1 pro tvorbu marketingového plánu firmy – naučit se vypočítat… přečíst článek
Všechno zlé je k něčemu dobré – rozšiřujeme marketingové služby - Když organika, PPC, copywriting a LinkedIn nestačí, je potřeba přijít s něčím novým. Jaké nové marketingové služby v roce 2024… přečíst článek

Nejste si jisti? Svěřte se, kde vás tlačí bota.

Vybereme optimální řešení dlouhodobého marketingu a formu spolupráce, která vám přinese ovoce.

Nestačí? Chcete víc?

plán

marketingový

plán

Sestavení marketingového plánu – strategie na rok. Výpočet potenciálu trhu, přesné zacílení. Výběr efektivních komunikačních kanálů a plánování obsahu. Podrobný harmonogram aktivit a jejich správa. Návrh rozpočtu a monitoringu. Pěkně měsíc po měsíci.

 

manažer

marketingový

manažer

Externí marketingový manažer pro řízení a realizaci online marketingu i offline aktivit. S letitými zkušenostmi s tvorbou marketingových strategií a realizací marketingových kampaní. K pronájmu na 20, 40 i více hodin v měsíci.  Zaplatíte odpracovaný čas, získáte know-how celého týmu specialistů a projekt manažera.

strategie

marketing pro

B2B firmy

Tvorba marketingové strategie a realizace marketingových aktivit pro B2B sektor malých a středních firem. Orientovaný na jasné cíle a výsledky. Pro domácí trh i zahraničí. S externí marketingovým manažerem pro řízení a specialisty pro realizaci online i offline aktivit.

 

 

školení

Obchod(ování) na

LinkedIn

LinkedIn je bez debat každodenním nástrojem obchodníka. Od získávání zcela nových, ale pečlivě vybraných kontaktů, přes budování povědomí o produktu/službě, tvorbu vztahu až po získávání zakázek. S LinkedInem a jeho funkcemi každý měsíc získáme přes 150 vybraných spojení a více než desítku „teplých“ dotazů k tomu.